Wizytówka Google Moja Firma to całkowicie darmowe narzędzie do zarządzania wizerunkiem Twojej marki w sieci. Dlaczego warto skorzystać z narzędzia i jako to zrobić?
Jak stworzyć wizytówkę Google Moja Firma?
- Zarejestruj konto gmail (jeśli jesteś nowym użytkownikiem).
- Zaloguj się w platformie Google Moja Firma.
- Wybierz Dodaj lokalizację, a następnie Dodaj jedną lokalizację.
- Podaj Nazwę firmy oraz inne niezbędne dane i przejdź do sekcji weryfikacji.
- Po pozytywnej weryfikacji możesz zarządzać kontem.
Google Moja Firma – dlaczego warto?
- zadbaj, by potencjalni klienci, którzy poszukują Twoich produktów lub usług, mieli dostęp do aktualnych informacji o godzinach otwarcia, stronie i adresie firmy (z badań wynika, że firmy, które mają zweryfikowane informacje w Google Moja Firma, są dwa razy częściej uważane przez konsumentów za godne zaufania);
- wejdź w interakcję z klientami z poziomu wizytówki – pozwól, by klienci mogli wystawiać opinię na temat Twojej firmy, odpowiadaj na komentarze, pisz notatki i dodawaj zdjęcia lub filmy – niech Twoja firma żyje w społeczności internetowej (z badań wynika, że firmy, które umieszczają w opisach zdjęcia, uzyskują o 42% więcej zapytań o wskazówki dojazdu w Mapach Google i o 35% więcej kliknięć w witrynie niż firmy, które tego nie robią);
- sprawdzaj i analizuj statystyki – np. dowiesz się ile osób zadzwoniło do Ciebie z poziomu wyszukiwarki;
Nie zwlekaj. Dodanie lokalizacji w Google Moja Firma przynosi same korzyści. Możemy pomóc Ci w tym zadaniu!
– Maciej Murawski, ADSKY.pl